Veel gestelde vragen: wijzigen
-
Waar vind ik een overzicht van mijn verzekeringen?Je verzekeringen altijd bij de hand, dat is belangrijk. Bij Lancyr doen we er alles aan om je zo goed mogelijk te ondersteunen. We leggen je graag uit hoe je jouw verzekeringen eenvoudig kunt beheren en de juiste stappen zet bij wijzigingen of vragen.
-
Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?Vul het contactformulier in om je verzekering op te zeggen. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra we de opzegging hebben verwerkt.
-
Hoe kan ik een dekking wijziging doorgeven?Vul het contactformulier in om een dekking wijziging door te geven. Je ontvangt van ons een bevestiging als we de wijziging hebben verwerkt.
-
Hoe kan ik een kenteken wijziging doorgeven?Vul het contactformulier in om een kenteken te wisselen. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra we de wijziging hebben verwerkt.
-
Hoe kan ik een overlijden melden?Vul het contactformulier in om een overlijden te melden. Je ontvangt van ons een bevestiging als we de wijziging hebben verwerkt.
-
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?Vul het contactformulier in om een wijziging van je rekeningnummer door te geven. Je ontvangt van ons een bevestiging als we de wijziging hebben verwerkt.
-
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?Vul het contactformulier in om een adres wijziging door te geven. Je ontvangt van ons een bevestiging als we de wijziging hebben verwerkt.
-
Wat is de status van mijn aanvraag, wijziging of opzegging?Na het verwerken van je aanvraag, wijziging of opzegging, ontvang je altijd een bevestiging per e-mail. Dit kan een nieuw polisblad of een aangepaste (eind)factuur zijn. Houd er rekening mee dat er tussen je verzoek en onze verwerking meestal een aantal werkdagen zit, oplopend tot 10 werkdagen.